wtorek, 10 lutego 2009

Ptak Gromu



oto świeżutkie logo stołecznej drużyny lacrosse- Warszawa Grom. Chłopcy sami sobie opracowali i wymyślili znak- ja pomysł ten wykonałam

zamówili już zielono złote- tego typu kaski, no ale przyszła pora na dopełnienie stroju:)
Więc pomagam porządnie ubrać chłopaków:)
Ostateczna wersja znaku, może jeszcze ulec jakimś zmianom- zobaczymy co powiedzą członkowie drużyny.



Dla tych co nie wiedzą - "Lacrosse (fr. la crosse - zakrzywiony kij) - zespołowa gra sportowa pochodzenia francuskiego i indiańskiego, której zasady ostatecznie ustalono w pierwszej połowie XIX w. w Kanadzie (gdzie uznano ją za sport narodowy); rozgrywana na trawiastym boisku, polega na umieszczeniu za pomocą specjalnej, trójkątnej rakiety piłki w bramce przeciwnika; 1904 i 1908 konkurencja olimpijska; uznawana za pierwowzór hokeja na lodzie. Jej oryginalna nazwa brzmiała dehuntshigwa'es (w języku onondaga mężczyźni uderzają okrągły obiekt), da-nah-wah'uwsdi (w języku czirokeskim mała wojna), Tewaarathon (w języku mohawk młodszy brat wojny), oraz baggattawag (w języku odżibwe uderzają pośladki)."

Więcej o tym sporcie można dowiedzieć się też na stronie chłopaków

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

bardzo spoko, ale ten zielony zygzak powinien być jednak biały. Wszak to światło. czy jednak cień?

drewno pisze...

Koper - celna uwaga, też nad tym myślałam ale ogólnie drużyna obstaje za zielonym grzbietem i 3 kolorową wersją- negocjacje i rozmowy trwają:)

zielonobrody pisze...

Nie ma jak statystyki w wordpress :) Nie wiedziałem że logo zostało pokazane oficjalnie ;) Ale właśnie się dowiedziałem :D Na razie komentarze chłopców są następujące:
* Mi się podoba x2
* Dla mnie bomba
* WYJEBANE!
i od naszego czołowego marudy:
* jestem w stanie zaakceptować(bo ma lepszy pomysł tylko jeszcze mu kumpel nie narysował... wiecie jak to jest ;) )
PS. Polecam przenieść się na wordpress, na prawdę ciągle robi postępy :)
PiotreX