wtorek, 7 lipca 2009

Pozytywy



Bal magisterski minął z wielkim przytupem.
Mam już termin obrony! 17 lipca
aż sprawdziłam co wydarzyło sie jeszcze tego dnia w latach ubiegłych :

->1762 – Katarzyna II Wielka cesarzową Rosji.
->1917 – król brytyjski Jerzy V zmienił nazwisko na Windsor.
->1850 – Obserwatorium Harvarda: otrzymano pierwsze w historii zdjęcie gwiazdy. Był to dagerotyp gwiazdy Wega.
->1952 – urodził się David Hasselhoff, amerykański aktor, piosenkarz
->1955 – otwarto pierwsze wesołe miasteczko Walta Disneya – Disneyland.
->2000 – powstał pierwszy polski komunikator internetowy – Gadu-Gadu.
->2009 - autorka tego bloga, znana jako "Drewno" przedłuży swoje nazwisko o 3 litery.

poza tym mój aparat zmartwychwstał!

(Jeśli ktoś chce sie dowiedzieć jak można naprawić aparat bez oddawania go do serwisu to bardzo proszę :D- brakujące canonoskie części z powodzeniem można zastąpić zagiętą w odpowiedni sposób szpilką:D Jakie było moje zdziwienie kiedy tak ztjuningowany aparat wrócił bezproblemowo do życia!)

a na załączonym obrazku fragmenty projektu z mojej mgrki... ufff

2 komentarze:

TP pisze...

Te obrazki wyglądają ciekawie. :)

drewno pisze...

dzięki, fajna czapka:]