środa, 7 stycznia 2009

Witajcie w krainie ZE?T











Jeśli lubisz zagadki logiczne, jesteś zawzięty i ciekawski wpadniesz w to po uszy!Mnie wessało.
http://zestriddle.ovh.org

na tej stronie wciskając czerwony napis ZE?T zaczynasz swoją przygodę z zadaniami
tu tez dostępne są zasady-ale jeśli nie chce Ci się tego analizować to pokrótce opowiem.
Zagadki polegające na odnalezieniu słowa/słów klucza na podstawie zdjęcia
i wskazówek, po rozwikłaniu których przechodzi się do kolejnego etapu-następnej zagadki.
Wydedukowane przez Ciebie hasło wpisujesz w pasek URL na końcu adresu,
przykładowo:
zagadka No. 1:
zamiast: http://zestriddle.ovh.org/zest_riddle/one.htm
wpisujesz rozwiązanie (prawdziwego nie podaję:)):
http://zestriddle.ovh.org/zest_riddle/blablablabla.htm
i pokazuje Ci się kolejna zagadka!

Do rozwiązywania zagadek bierze się pod uwagę właściwie wszystko, ważne jest, żeby zaglądać do tzw kodu źródłowego strony (w explorerze Widok-->źródło a w Mozilli CTR+U)-tu kryją się dodatkowe wskazówki-pisane głównie na zielono. Czasami trzeba pokombinować ze zdjęciem-zapisać je, obracać, odbijać , odwracać kolory itd.żeby można było cokolwiek zobaczyć.

Ogólnie klimat jest trochę tajemniczy lekko przerażający i mroczny a muzyka rodem z horroru:)))
ale zagadki wcale łatwe nie są-pierwsze kilka jest na rozgrzewkę a potem dopiero zaczyna się porządne główkowanie.

Ja obecnie utknęłam na zagadce No.8 i cały czas myślę co tu dalej... ale do tego momentu służę podpowiedziami:) Powodzenia!
[aktualizacja- jestem na: No.11]

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

wciongło mje;D
Ka

Iga pisze...

Zrobiłam 5b i mózg mi dymi...

Anonimowy pisze...

Ojej nawet oficjalna rekomendacja na oficjalnym blogu :P Dodam od siebie jeszcze, że co do programu, w którym będziecie walczyć ze zdjęciami od czasu do czasu, to proponuję stosować GIMPa (jest darmowy).. tudzież Photoshopa jak ktoś umie :P
Do 22 na tę chwilę służę hintami.

Powodzenia!
Wojtek