wtorek, 19 maja 2009

19 akcja GTWb "Prawie, jak w..." (czyli kawałki innych miejsc w Warszawie)



Prawie jak w Moskwie.
Moskiewscy turyści przybywając do centrum Warszawy i patrząc na Pałac Kultury i Nauki na pewno czują się jak u siebie.
A to dlatego, że u siebie mają takich aż 7 :]
Oglądając rysunki elewacji można porównać gabaryty wszystkich tych tzw "snów pijanego cukiernika" do naszego warszawskiego -trzeba powiększyć

[rysunki pochodzą z bardzo ciekawej strony gdzie można obejrzeć inne budynki wysokościowe z całego świata-link]

W kultowej polskiej komedii wątek pałacu pojawia się w minutach 3:08-5:40
Budynek sprzedany ma być za kontener z brudną forsą, następnie kupiec jedzie dalej "tam gdzie jest więcej takich"
No mają rozmach...;]

13 komentarzy:

meteor2017 pisze...

Wyobraziłem sobie pół tuzina takich na Placu Defilad ;-P Kiedyś był pomysł załoniecia PKiN koroną wieżowców... ale korona Pajaców to by była dopiero jazda ;-D

lavinka pisze...

W sumie mogłoby być ich kilka, więcej miejsc do focenia panoram miasta by było ;)

schwefel pisze...

Ehh ten kultowy Killer. Ile razy to ja już go oglądałem.

sad.a.5 pisze...

Dobrze, ze tylko na jednym takim w Warszawie sie skonczylo:)

Anonimowy pisze...

Byłam w Moskwie, widziałam. Pomysł świetny.
hanula1950

Anonimowy pisze...

jednak pałac kultury to pałac kultury, dla mnie najładniejszy z całego zestawu ;)

I am I pisze...

Zgadza się, chyba PeKiN prezentuje się już najlepiej - "mały, ale za to gustowny", jak to mówią ;)

Karska pisze...

Ale to jest pomysł - Parka Pajaców. ;P

Karska pisze...

No tak... miałam na myśli PARK, a wyszła Parka. :) Parka Pajaców też dobrze brzmi...

Warszawa78 pisze...

Nasz jeden Pajac to dokładnie o jeden za dużo.

H_Piotr pisze...

W Moskiwe mają "dziewięć sióstr Stalina" a my mamy "prezent od Stalina" :)

nomad pisze...

no cóż, z Moskwą to Warszawa ma generalnie jeszcze sporo wspólnego, po tylu latach...

agata744 pisze...

Na tle pozostałych nasz prezentuje się nie najgorzej.