wtorek, 9 września 2008

Podryw po męsku


Przedstawiam analizę psychologiczną zachowań godowych mężczyzny według prof. Mikiego vel Starowicza:) Miki zdradził mi kilka tajników samczych podchodów, oto i one:

"Facet przed każdym podrywem odwala gigantyczny kawał myślenia i te wnioski do których dochodzi nie są wcale takie idiotyczne. To co faceci robią to sucha kalkulacja. Analizując wszystkie za i przeciw,spośród wszystkich kobiet jakie znają i dodając do siebie wszystkie plusy wybierają najlogiczniejsze wyjście.
1) jest singlem,chciałaby mieć chłopaka i oni o tym wiedzą
tu wietrzą swoją szansę
2) ciągnie wciąż znajomość z nimi
więc pewnie stwierdzają,że coś musi być na rzeczy
3)jest ładna,inteligentna i ich toleruje
ładna,inteligentna kobieta singiel miłą dla faceta?-to sygnał do działania
Wystarczy nawet,że zachowuje się normalnie. Nie można być miłym dla wszystkich. To zależy od osobnika, niektórzy preferują jak się ich odrzuca,bo myślą,że kobieta się ceni.
Czemu miałby nie spróbowac? Tak działają faceci. My jesteśmy prości a chemię da się zorganizować. Kalkulujesz...warto,nie warto...i robisz to co uważasz za stosowne...po co sobie komplikować?"

[ja: to po co sobie komplikujesz?]

"bo lubię, dla mnie takie sposoby są nudne..."

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

haha...Kejt...idę na odwyk ;]

Anonimowy pisze...

mnie tez by się przydał....:-P

drewno pisze...

luudzie podpisujta się jakoś:) tego pierwszego to od razu wywęszyłam:>
a ten drugi człowiek to już nie wiem:)

Anonimowy pisze...

co do tego drugiego człowieka to tez go znasz...w swoim krótkim pobycie niedawnym w Olsztynie poznałaś go a nawet zamieniłaś z nim słowo mieszkając u Ilonki...tzw był i się zmył dosyć szybko....;-)

drewno pisze...

no!...tak już lepiej:)

AndrewMCR pisze...

Omg-a myślałem że jestem niepowtarzalny :|
Sorki za usunięcie poprzedniego komentarza, popełniłem błąd ortograficzny..

drewno pisze...

Andrzej, pociesz się tym, że masz prawdziwie męski tok myślenia!a błędy? ..pewnie nawet Chuck Norris je robi!